تخت جمشید

 

در تصاویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست.هیچکس سوار بر اسب نیست. هیچکس را در حال تعظیم نمیبینید. هیچکس سر افکنده و شکست خورده نیست .هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست و هیچ تصویر خشنی در آن وجود ندارد . از افتخارهای ایرانیان این است که هیچگاه برده داری در ایران مرسوم نبوده است در بین صدها پیکره تراشیده شده بر سنگهای تخت جمشید حتی یک تصویر برهنه و عریان وجود ندارد ،

این پیام را شما هم در وبلاگ خود بزارید تا همه بدانند که ایران یعنی چی...

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://bobo-bobo.blogfa.ir


تو دنیای دلم بودی
تو هم آخر توانستی به قلبم داغ بگذاری
و عشق آتشینم را، ز سردی هیچ انگاری
تظاهر بود می گفتی تو را من دوست می دارم
ندانستم به غیر از من کسی را زیر سر داری
همواره یاد تو همزاد چشمان تر من بود
چه هنگامی که می خوابم چه در اوقات بیداری
تو دنیای دلم بودی چرا ترک وفا کردی
که خون لاله از چشمم به یادت می شود جاری
به دیده، یاد سبزت را همیشه آب خواهم داد
اگر چه جای دل، سنگی درون سینه ات داری
به پایت زندگانی را فنا کردم، نمی دانی
ندارم دل که بینم از دو چشمت اشک غم باری
شکایت های قلبم را دوباره سرخ می گریم
که زردی نگاهم را به روی خود نمی آری

یلدا zb دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://zedeboy.blogfa.ir

قرعه کشی بزرگ ضدبوی

قراره یه قرعه کشی بزرگ داشته باشیم با جایزه!

هفته بعد همین موقع برنده ی یه قالب مخصوص مخصوص ویژه ی وبلاگ خودتون بشید قالبی که کسی جای دیگه ای ندیده !شانستون رو امتحان کنید شاید شما برنده بشین!(قرعه کشی کاملا عادلانه است )
[خونسرد] برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه کنید!

هدی پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://khaterate_hoda.persianblog.com

سلام.. افتخار میکنم ایرانی هستم.. بروزم. و منتظر شما..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد